• Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

כלים שיווקיים – פתרונות ייעוץ שיווקיים​

November 29, 2015

Please reload

פוסטים אחרונים

כך ניתן להוריד את מחירי הירקות והפירות

May 16, 2016

1/5
Please reload

פוסטים מובחרים

לקבל נייר טואלט ברכבת בשלוש דקות

יותר ויותר אנשים לא רוצים לקבל שירות טלפוני. הם נמצאים ברשתות חברתיות רוב היום, שם ניתן לקבל שירות בכל זמן ומצב

נער בן 16 נסע ברכבת של וירג'ין בבריטניה, ונכנס לשירותים בקרון. לאחר שסיים את מעשיו, גילה שאין במקום נייר טואלט. מה עושים? הדבר היחיד שהיה ברשותו זה סמארטפון. הבחור צייץ בטוויטר: "אני בשירותים ואין נייר טואלט, שילחו לי עזרה". כעבור שתי דקות הוא קיבל הודעה משירות הלקוחות של וירג'ין: "באיזו רכבת אתה ובאיזה קרון?" הבחור ענה בפירוט. לא עברו שלוש דקות והוא קיבל נייר טואלט. כן, חמש דקות מתחילת השיחה ברשת החברתית הושג פתרון. הסיפור התפשט כאש בשדה קוצים, והחברה זכתה ליחסי ציבור חיוביים ביותר.

מענה ללקוחות ברשתות החברתיות בתוך שעה נחשב לשירות מצוין, בעוד רוב החברות נותנות מענה בתוך 24 שעות. מענה בתוך חמש דקות נראה כמו חלום. שירות הוא לרוב עניין של עלות. מענה מהיר בשירות לקוחות עולה כסף. ברשתות חברתיות השירות זול יותר משירות טלפוני, אבל עדיין דורש השקעה. מכיוון שחברות מתקשות לכמת את ההחזר על ההוצאה המדוברת, הן לא משקיעות בכך.

יותר ויותר אנשים, במיוחד מתחת לגיל 30, לא רוצים לקבל שירות טלפוני. הם נמצאים ברשתות החברתיות לאורך רוב שעות היום, וקבלת שירות בערוץ זה מקלה עליהם. מעבר לכך, ברשתות החברתיות ניתן לקבל שירות בכל זמן וכמעט בכל מצב. נמצאים בישיבה, בכנס, בשטח? אין בעיה. תמיד אפשר לקבל שירות באמצעות שליחת הודעות. בניגוד לכך, לא ניתן לבצע במקרים כאלה שיחה, הדורשת מעבר דרך מערכת לניתוב שיחות, המתנה על קו, וכמובן דיבור.

 

 

קראו את הכתבה  המלאה בלינק הבא 

https://www.themarker.com/opinion/1.5822586

 

 

 

 

 

 

 

Please reload

חפש אותנו
Please reload

חיפוש
Please reload

ארכיון
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon