זה עולה כמה שמתחשק לך

נהרות של דיו וגלונים של אספרסו נשפכו בתקופה האחרונה בפרשנות כלכלית, שיווקית וחברתית על עסקת רמי לוי ורשת קופיקס.

מה לא נאמר, שזו עסקה מצוינות ומהלך גרוע. עוד רעיון לקידום מכירות  ולא יותר מזה.  כבר הספידו את המותג ואמרו שחבל על הכסף. הוא פגע באמון הציבור אחרי שהעלה מחירים והציבור לא יסלח לו.הוא רוצה רק את הסופר קופיקס ,כולם הפכו פרשנים מבלי לחשוב שזו עסקה כלכלית נטו.

לא באתי להציע עוד פרשנות על המהלך אלא להציע מהלך אחר, שונה .

רעיון שישראלי אולי יתקשה לעכל ולא יאמין בו אבל לכו תדעו אולי זה יתפוס.

ההצעה שלי פשוטה. כל אחד יקבע כמה לשלם על הקפה שלו.

השיטה של העברת אופציית התמחור ללקוח אינה דבר חדש. היא פועלת בעולם במספר רב של תחומים וברובם בהצלחה גדולה.

העברת האחריות ללקוח מאפשרות לו לקבוע את המחיר שהוא ישלם.

 

לקריאה נוספת כנסו למאמר שלי שפורסם בישראל היום 

 

http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODN/Israel/shared/ShowArticle.aspx?doc=ITD%2F2018%2F01%2F05&entity=Ar02807&sk=BDB59776&mode=text

 

 

Please reload

פוסטים מובחרים

כך ניתן להוריד את מחירי הירקות והפירות

May 16, 2016

1/5
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש
Please reload

חפש אותנו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

כלים שיווקיים – פתרונות ייעוץ שיווקיים​