תוכן שמותאם ללקוח

שימוש בכלים מתאימים להעברת המסר אינם מספיקים צריך לוודא שהם מותאמים ללקוח

לאחרונה הובלנו במשרד קמפיין לעידוד חיסונים עבור מספר גופים מעולמות הבריאות ובראשם הר"י . התכנית האסטרטגית הייתה ברורה, התוכן נבחן והוקצע, המסרים הושחזו ובחירת הקהלים הייתה ברורה כי ....

לא חיכינו לתוצאות הבדיקה, פשוט הנחנו הנחה. רגע לפני, טוב מספיק רגעים לפני בבדיקה שביצענו ורק לא המתנו לתוצאות שלה התברר לנו כי הקהל המז'ורי שלנו שונה.

כן זה חייב התאמת המסרים ושימוש בכלים שונים.

התאמות זה לא כייף גדול אבל מקצועיות מעל לכל. התוצאות מהשטח היו נפלאות.



פוסטים מובחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש
חפש אותנו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon

כלים שיווקיים – פתרונות ייעוץ שיווקיים​